سلام فاطمیه...

خرید بک لینک

گفتند : او ابتر است.پسر ندارد.نهضتش بعد از او نابود خواهد شد.اما خدا جوابشان را داد.

به او کوثر عطا کرد.چشمه جوشانی نازل نمود که تا ابدیت جهان اسلام را طراوت بخشیده و زنده نگه دارد.

دیگران گفتند:ای رسول خدا تو ما را از بدبختی و فلاکت نجات دادی.تو ما را از چاه جاهلیت خارج ساختی.

ما را به سر منزل مقصود رساندی.اجر و مزد رسالت تو چیست؟برای خوشنودی شما چه کنیم؟!

فرمود: من اجر و مزدی از شما نمیخواهم. فقط اهل بیت من... !

دوستی و پیروی از آنها شما را نجات خواهد داد.

قرآن و اهل بیت را از خود به یادگار می گذرام.

ایستاده بود مقابل درب خانه دخترش. او که سید نساء عالمیان است.

دست ها را بر سینه نهاد و فرمود: السلام علیکم یا اهل بیت النبوه.

بارها این عمل را تکرار کرد.آنقدر گفت تا اهل بیت را بشناسند. تا راه را اشتباه نروند.

فرمود:فاطمه سلام الله علیها پاره تن من است.هرکس او را بیازارد من را آزارده و ...

امتش این کلمات را می شنیدند.برای هم بازگو میکردند.

امتی که در مستحبات از هم پیشی می گرفتند. اما ...

پس چه شد که ...

نیمه های شب به همراه ولی زمان خود امیر مومنان علیه السلام راه افتادند.

بر در خانه مهاجر و انصار رفتند. با آنها اتمام حجت کردند؛

مگر نبودید در غدیر خم ؟! مگر بیعت نکردید. مگر ...

چه جوابی داشتند؟! مگر دنیا طلبی و عدالت خواهی در یک دل جمع میشود.

به راستی اگر رسول خدا(صلی الله علیه و آله) اینقدر سفارش کوثر خود را نکرده بودچه میکردند؟!

یا اگر میخواستند زهرای اطهر علیها السلام را اذیت و آزار نمایند مگر بیش از این میتوانستند؟

در دوران رنج و غم فراق پیامبر،باز هم مادر سادات را آزردند.

به علی علیه السلام میگفتند:به همسرت بگو یا روز گریه کند شب آرام باشد،یا شب گریه کند و ...

ای بی وفا مردم. مگر چقدر از دوران رسول خدا گذشته بود.

مگر پاره تن پیامبر با شما چه کرده بود؟! مگر ...

و اکنون سالهاست که از آن دوران گذشته. اما هرکس پا به مدینه میگذارد سوالی با خود دارد:

مزار ام ابیها،کوثر قرآن،تنها دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله کجاست..

سالهاست که غاصبان ولایت امیر المومنین علیه السلام با این سوال مواجه هستند:

چرا مزار فاطمه سلام الله علیها مخفی است.

مگر مزار بیشتر صحابه و حتی تابعین مشخص نیست.

پس چرا تنها دختر پیامبر خواسته بود قبرش مخفی بماند.

و اکنون بیش از قبل این سوال ذهن هر پرسشگر را به خود میخواند که

به راستی جرم فاطمه چه بود؟چرا او را آزردند؟! چرا؟!

به راستی گمنامی عصمت کبرای الهی پرچمی است که تا ابد برافراشته خواهد ماند.

تا زمانی که فرزند عزیزش از پرده ی غیبت خارج شده و انتقام مظلومیت او را بستاند.

ان شاءالله

وصیت نامه ی مادر خوبیها،خلاصه انسانیت،حضرت زهرا سلام الله علیها:

به نام خداوند بخشنده مهربان

این وصیت نامه فاطمه (سلام الله علیها) دختر رسول خداست درحالی که وصیت میکند

که شهادت میدهم:

خدایی جز خدای یگانه نیست و محمد (صلی الله علیه و آله) بنده و پیامبر اوست و بهشت حق است

و آتش جهنم حق است و روز قیامت فراخواهد رسید،شکی در آن نیست و خداوند مردگان را

زنده وارد محشر میکند.

ای علی!

من فاطمه (سلام الله علیها) دختر محمد (صلی الله علیه و آله) هستم.

خدا مرا به ازدواج تو درآورد،تا دردنیا و آخرت برای تو باشم.تو از دیگران بر من سزاوارتری.

حنوط و غسل و کفن کردن مرا در شب به انجام برسان .و شب بر من نماز بگزار و شب مرا دفن کن.

و هیچ کسی را اطلاع نده!

تو را به خدا می سپارم و بر فرزندانم تا روز قیامت سلام و درود می فرستم.*

آیة الله بهجت در این باره می فرماید:

اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها بعد از آن همه مظلومیت در حال احتضار وصیت نمود

که شبانه دفن گردد کار عجیبی بود که شبیه کار پیامبران است.

زیرا کار کسی که نزاع کند و مغلوب شود و کشته و شهیده گردد و علیه او قضاوت شود

و آن همه بلاها را ببیند و با این حال راهی را پیدا کند که خود را مثل غالب جلوه دهد

و غالب بودن خود را به دیگران نشان دهد این کار به کار پیغمبران و اعجاز شباهت دارد.

راهی که فکر بشر از فهم آن عاجز و آن اینکه وصیت نمود بدون تشییع شبانه دفن گردد.

*.ماخذ:دلائل الامامة،ص42؛وسائل الشیعه،ج13،ص311؛بحارالانوار،ج43،ص214.

"از کتاب "پنجاه سال عبادت (1) "


بر بانوی مطهرمان گریه می کنیم

بر آن همیشه بهترمان گریه می کنیم

با این دو زمزمی که خداوند داده است

بر آیه های کوثرمان گریه می کنیم

بر روی بال های سپید ملائکه

بر آن کبود پیکرمان گریه می کنیم

کنجی نشته ایم و کنار پیمبران

بر دختر پیمبرمان گریه می کنیم

بر لاله های بستر او خیره می شویم

بر آنچه آمده سرمان گریه می کنیم

دیر آمدیم و حادثه او را ز ما گرفت

حالا کنار باورمان گریه می کنیم

قبل از حساب، صبح قیامت که می شود

اول برای مادرمان گریه می کنیم

علی اکبر لطیفیان

حسین (علیه السلام) آرام جانم...

ما را در سایت حسین (علیه السلام) آرام جانم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 19:36

صفحه بندی