سوخت.... به همین راحتی! داره جلزولز میکنه آخه پوست دست از این قسمت،
لطیف تر کجاست!؟
پ.ن ۱ :
چطور تحمل آتش و سوزندگی ظرف داغ رو ندارم، اما براحتی گناه میکنم
در حالیکه میدانم،گناه،خودِ خودِ آتش است!؟
پ.ن۲ :
وقتی ما آدما بدون «دستگیره» از برداشتن ظرف داغ عاجزیم،
چطور میتونیم به جرأت به خدا بگیم،ما رو نیازی به دستگیره هات
نیست؟!چطور میتونیم بیخیال قران و پیامبر و اهل بیت بشیم؟!
پ.ن :
خدایا ما رو ببخش ....
حسین (علیه السلام) آرام جانم...ما را در سایت حسین (علیه السلام) آرام جانم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173