سوختم!

خرید بک لینک
قسمت ساعد دست راستم خورد به ظرف داغ داغ غذا!

سوخت.... به همین راحتی! داره جلزولز میکنه آخه پوست دست از این قسمت،

لطیف تر کجاست!؟

پ.ن ۱ :

چطور تحمل آتش و سوزندگی ظرف داغ رو ندارم، اما براحتی گناه میکنم

در حالیکه میدانم،گناه،خودِ خودِ آتش است!؟

پ.ن۲ :

وقتی ما آدما بدون «دستگیره» از برداشتن ظرف داغ عاجزیم،

چطور میتونیم به جرأت به خدا بگیم،ما رو نیازی به دستگیره هات

نیست؟!چطور میتونیم بیخیال قران و پیامبر و اهل بیت بشیم؟!

پ.ن :

خدایا ما رو ببخش ....

حسین (علیه السلام) آرام جانم...

ما را در سایت حسین (علیه السلام) آرام جانم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 173 تاريخ: شنبه 30 تير 1397 ساعت: 23:56

صفحه بندی